बिहार के डॉक्टर, कोरोना योद्धा डॉक्टर जेपी यादव के दिल्ली में मौत

0
161
Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

कोरोना के विरुद्ध लड़ाई के योद्धा, बिहारी माटी के लाल, मानवता के सिपाही डॉक्टर जेपी यादव के सोमवार रात रोड एक्सीडेंट में मृत्यु हो गईल।
एमसीडी के पॉलीक्लिनिक में बनल स्क्रीनिंग सेंटर से ड्यूटी कर साइकल से लौट रहल साउथ एमसीडी के डॉक्टर के मौत से सभे दुखी बा। मीडिया रिपोर्ट्स के मुताबिक डॉक्टर के गाड़ी खराब रहल अउरी लॉकडाउन के चलते मिकैनिक भी ना मिलत रहे। एही से उहाँ के अपना बेटा के साइकल से मुनिरका स्थित पॉलीक्लिनिक खातिर सुबह निकल गइनीं। परिवार के लोग कहल कि गाड़ी ठीक होखला पर अस्पताल जाएम लेकिन डॉक्टर साहब कहनीं कि जाए में देरी होई काहे कि स्वास्थ्यकर्मी लोग के पी पी ई किट देवे के बा। ऊ लोग के ज़िंदगी ज़रूरी बा। एतना कह के डॉक्टर साहब आपन बेटा के साइकिल लेके पोलिक्लिनिक चल गइनीं।
जानकारी के मुताबिक अस्पताल से घर लौटे के दौरान डॉक्टरों मालवीय नगर ट्रैफिक सिग्नल के लगे जब दाहिने मुड़त रहनीं तबे एगो कार उहाँ के टक्कर मार देलस। चालक घटना के बाद फरार हो गईल। पीछे कार में आ रहल डॉक्टर के सहयोगी उहाँ के निजी अस्पताल ले गईल लोग, लेकिन विधि के कुछु अउरी ही मंजूर रहे। इलाज के दौराने डॉक्टर जेपी के मौत हो गईल।
डॉक्टर साहब दक्षिण दिल्ली नगर निगम के पोलिक्निक में सीएमओ प्रभारी रहनीं। पुणे से एम बी बी एस के पढ़ाई करे वाला डॉक्टर साहब के पत्नी रश्मि यादव भी कवनो प्राइवेट अस्पताल में रेडियोलॉजिस्ट बानीं। दू गो लइका भी बा जेमे बेटी के उम्र 15 साल अजरी बेटा के उम्र 13 साल बा। डॉ यादव सुपौल जिले के त्रिवेणीगंज थाना क्षेत्र के भूड़ा गांव निवासी किसान महेश्वरी प्रसाद यादव के पुत्र रहनीं।
गहना लाइव कोरोना के योद्धा डॉ जे पी यादव के कर्तव्यनिष्ठा के सलाम कर रहल बा। रउआ एगो जिम्मेदार डॉक्टर रहनीं। सब बिहारी लोग अउरी पूरा देश रउआ पर गर्व कर रहल बा। रउआ एगो ज़िम्मेदार डाक्टर रहनीं तबे त कार ख़राब होखला पर साइकिल से निकल गइनीं। रउआ मानवता के सच्चा सिपाही रहनीं।
उम्मीद बा कि बिहार सरकार राजकीय सम्मान से राउर अंतिम संस्कार करी।

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.